Sysselsättning?!

Kvällen har varit bra, det var skönt att umgås med tjejerna. 
En riktig tjejkväll var länge sen man hade :)
Vi funderar på att göra det igen i mellandagarna, ungefär varannan helg skulle funka utmärkt. 

Tidigare idag(fredag) så har jag umgåtts med mormor, fixat sista delen på Dessies och Knuttes julklappar. 
Tyvärr så kändes det inte riktigt som att Knuttes tavla var klar. 
Men jag får "sno" hem den lite senare och göra det sista. Ska bara komma fram till vad som fattas :)

Imorgon ska jag baka lite grann. Nya lussebullar behövs, denna gång så använder jag mig utav ett annat recept. 
Får se hur det blir :)

På söndag blir det kyrkan, men måndag och tisdag så börjar jag jobba igen. 
Går första gången dubbelt på Danielsgården, det ska bli skönt att få hjälpa andra igen. 
Lite nervöst också :)

Ni få som fortfarande läser min blogg, vet ni någon som behöver hjälp med något, även om det bara är för några timmar eller enbart enstaka tillfälle så hojta på mig. 
Jag vill göra lite mera om dagarna än att bara pyssla och fixa hemma. 
Jag behöver lite mera sysselsättning!

Nu är det dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0