Lösa

Torsdag kväll och jag har fått ett glädjande besked idag. 
Dagen har varit händelserik, tidig morgon med öppning till Anders på Brorsans. Fixade lite frukost där och tjattrade lite grann med Anders. 

Var hemma i ca 10-20 minuter sen knackade lilla Sandra på dörren med Charlie(Mio's lillebror). 
Så det blev mys :)

Sen så har jag myste med musik, stickning, böcker och lite skvaller. 

Jag hade tänkt glo på massa serie ikväll, men jag är trött och det är en tidig start som gäller imorgon. 

Jag verkar komma längre framåt, men jag vet inget garanterat förrän nästa vecka. Jag ska nog ringa och prata lite. 
Annars så måste jag lösa det på annat vis. 
Men det fixar sig :)

Lite roliga bilder som alltid får en glad :D






Skrattar alltid när jag ser dem här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0