Lite seg och så

Det är visst onsdag idag, har tappat lite grann tror jag. 
Men det beror nog på att jag tryckte ihop 2 dygn. 
Men får försöka hitta balansen igen idag/kväll :)

Har varit och meddelat mitt intresse att fortsätta på Danielsgården och dem var nöjda med mig. 
Så nu är det bara att vänta på att dem ringer :)

Var ut en sväng med mormor på mini-stan på förmiddagen, fixat solcell-ljuset till morbrors grav, fixat 2 klockor, köpt ett jularrangemang på Skytts blommor, fixat lite julklappar och lite julmat. 
Det är ofta full fart på mig och mormor när vi börjar :)

Men nu tänker jag faktiskt dammsuga lägenheten och sen ta en liten tupplur på soffan. 
Måste ta igen lite sömn, känner mig seg och lite slö. 
Ikväll blir det lite bak, tror jag. 

Det känns som att mitt liv rätar upp sig och ordnar sig, men samtidigt så ställer jag mig frågan om jag går åt rätt håll. 
Men jag måste väl börja testa lite olika vägar och förhoppningsvis så löser det sig. 

Säger bara, tack och lov att jag har kyrkan. 
Det har räddat mig några gånger den senaste tiden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0