Knasig musik och bohemisk

It's hard to be a loser av Rebekka Bakken :)
Lite knasig låt, men en sorts musik som jag känner för just nu. 
Jag är lite virrig och känner mig lite bohemisk, speciellt de här senaste dagarna. 

Har haft lite mys och knas med Dessie idag. 
Var och hälsade på flickorna och pojkarna på Brorsans, det blev några koppar te och en liten pizza med gumman(Dessie) och sen blev det pyssel som vanligt :D

Nu ligger jag på soffan och ångrar mitt val för kvällen. Skulle ha gått en promenad idag, men jag kände mig slö och ville mest bara njuta av soffan. 

Imorgon så blir det kyrkan och sen SKA jag baka lussebullar. Missade det lite grann idag då jag ville slöa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0