Julen

Vad har hänt?
Julaftonen har kommit och gått utan för stora missöden. 
Festade på juldagen(igår) och blev riktigt slö idag, har legat på soffan med Sandra hela dagen och bara tittat på filmer och ätit mat och spelat zombies. 

Gick hem för att sova nyligen, är trött, men vet inte än om jag kommer lyckas somna. 
Hade kul igår iaf, träffade på lite gamla bekanta och knasiga människor. 
Dansade lite grann och bestämde mig för att jag nog bör ta danslektioner, vill kunna dansa utan massa missar nästa gång. 
Ska fråga runt och se om någon kan lära mig :)
Sen får väl jag träna helt enkelt. 

Imorgon blir det en liten spelning på Brorsans och Sandra och jag har tänkt ta någon öl bara och njuta. 
Inte så avancerat. 

Säger god natt här. 
Har en hel dag framför imorgon och jag hoppas på en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0