Helgen

Ny vecka och jag vet fortfarande inte om jag är rätt i huvudet. 
Känner mig lite "off", som att jag inte är i min egen kropp jämt. 
Lite utanför verkligheten, men samtidigt inte i en fantasi värld. 
Vet inte riktigt hur jag ska hantera detta stadie, det kanske blir bättre om jag bara håller mig sysselsatt. 
Men det känns som att jag bara skjuter upp problemet och inte tar itu med det. Samtidigt som jag inte vet hur eller var jag börjar någonstans. 
Så frågan är ju hur ska detta lösas. 
Så jag fortsätter leva lugnt, söka jobb och hålla mig sysselsatt däremellan. 

Helgen har varit bra men ändå kaotisk, fredagen så bakade jag massa grejor och höll på slockna i soffan efter en halv julöl. Men jag lyckades hålla mig vaken tillräckligt länge, iaf tills Sanna kom över. 
Hon sussade över hos mig och vi myste lite grann, mest så försökte vi ta igen allt vi har missat i varandras liv sen sist. 

I lördags så begav vi oss till Uppsala för lite mat på Churchill och mystid :)
Efteråt så träffade vi på några av Sannas vänner och fick även med oss Schröder och Tobbe så vi träffades på i stan. 
Det blev sen en liten mini fest på Interpool med David och några andra. 
Slutade med att vi missade tåget hem där vid 2 och hade turen så att vi fick låna Davids lägenheten tills nästa tåg gick :)

Söndagen var en döendes dag för mig, var däremot till kyrkan och tittade på T-kids som uppträdde med berättelsen om Jesus födelse och ett luciatåg :)
Underbart vackert. 



Idag så har jag mest bara tagit itu med papper och sen läst lite grann. 

Ska väl hälsa på mamma och mormor lite grann och ta det lugnt med nära och kära. 
Samt ringa lite samtal. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0