Fullt

Natten mellan lördag och söndag. 
Det har varit full fart hela dagen, försov mig med nästan 2 timmar. 
Men som tur var hann jag allt ändå, för jag skulle visst inte börjar förrän 2 timmar efter ändå :)

Jag fick en UNDERBART fotbad av Erik, har redan invigt det :)
Underbart skönt!!
Jag har varit där och myst mellan 15-21, är trött nu. 
Ville hem där vid halv tio för att se en av mina favoritfilmer, Välkommen till familjen. 
Grät som vanligt :)

Imorgon jobbar vi på med försäljningen och sen blir det ett kyrkobesök. 
Sen ska väl lilla TT försöka fixa till lägenheten så den ser någorlunda fräsch ut inför julen :)
Kanske skura golvet? Någon som är villig? ;)

Äsch, god natt. 

Misslyckades i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0