Underbar dag i stan

Helt underbar semesterdag :)
Kom till stan vid 13, gick i några butiker och kikade.
Köpte chokladpraliner på Choclat i svava gallerian, speciella praliner.
Sen blev det ett stort inköp av underkläder på Newyorker :)

Sen så spenderade jag hela eftermiddag på puben, hjälpte till lite grann och kikade runt och bara njöt av stället.
Jag älskar redan lokalen :)

Sen så blev det Thai mat på Thai Village, för mycket av det goda kan jag summera det till.

Sen så blev det lite öl och drinkar på Arom och Lingon med Ali och Jan(arbetskillen på puben).
Vi avslutade kvällen med att palla jordgubbar :D
Hade lite ont i magen sen :) hehe.

Sov kvar hos familjen Haddadi, imorse blev det lite skvaller med Toba(pojkarnas mamma).

Nu är jag hemma och slöar lite grann innan jobbet.
Tänkte städa men det är för varmt.
Kanske ska smörja in mig och sätta mig på balkongen en stund ;)
Lite sol skadar kanske inte.

Jag har bara 8 dagar kvar på Brorsans :)
Sen så slutar jag :D
Jag slipper pizzalukten, slipper irriterande Tierpare och massa deppiga puckon på kvällarna :)
Helt underbart :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0