Trött men nöjd

Hemma igen.
Mitt huvud mår inge bra, men "praktiken" gick bra.
Lite attityd fick man vara med om däremot från tjejerna i baren.
Men det förväntade jag mig, en liten tjej som jag från "skogarna" som plötsligt skulle komma dit för att lära sig och kunde ingenting av deras sortiment eller deras sätt att jobba.
Men jag tog i allt och hjälpte till överallt för att få se alla delar.
Jag kunde egentligen ha gått efter 1-2 timmar.
För det var väldigt enkelt sätt att jobba på.
Enda som jag behöver träna på nu är öl och whisky :)
Så jag ska sätta mig i "skolbänken" några dagar nu och lära mig allt innan öppning :)

Men nu ska jag sova, jobbar 4 timmar imorgon på Brorsans, sen så blir det att springa till tåget, måste försöka hinna med kvart över tåget.
Blir i stan några timmar, ska sen försöka ta mig till Munga runt 19-20 tiden.
Får se hur det går i stan först :)

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0