Semester imorgon

Usch, jag kan visst vara riktigt elak när jag sätter den sidan till.
Tur att den sidan inte visar sig så ofta :)

Idag så tog jag en LÅNG sovmorgon, vaknade några minuter i 12.
Sen slöade jag hela dagen tills det var dags att gå till jobbet.
Det rullade på hela dagen idag, Mossi och jag gick från jobbet halv 12.
Det blev en sen kväll med massa små saker som skulle göras.
Sen så har jag myst i soffan med lite toast :)
Sen så har jag varit duktig och diskat bort hela jäkla bombdisken.
Så det blir skönt att komma upp till ett fint kök imorgon bitti.
Men jag behöver nog städa av köksbordet lite grann.
Det mesta hamnar där har jag upptäckt, allt från viktiga papper, reklam, små mynt och kläder :) haha.
Det ser hemskt ut iaf.

Ska väl plocka ordning på lite grejor imorgon.
Men så fort jag är klar imorgon så tänker jag bege mig till stan för lite slapp och mys på något café :)
Ska kika i min nya bok av Paulo Coelho.

Jag MÅSTE komma ifrån Tierp och imorgon så har jag semester.
Min enda semesterdag och jag tänker njuta :)

Natti gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0