Lite trött

Så här började mitt inlägg imorse:
"God morgon.
Det blev inte mycket till sovmorgon idag, ska strax hoppa in i duschen.
Har möte halv 9 med en herre, men tyvärr kommer jag inte in till stan utan skjuts eller om jag tar bussen.
Vilket jag inte riktigt har lärt mig än.
Måste nog börja titta på det där om det ska fortsätta så här :) haha.

Som det verkar nu så tänker jag nog flytta till Uppsala..."

Var sen tvungen att sticka till jobbet, det blev lite städ och annat att fixa inför öppning.
Jag hade ett möte med Conor, en konsult och försäljare av slottskällan öl och lite andra mindre bryggerier.

Det var en sorts panik beställning innan dess från Åbro, jag lovade bort en puss från Ali och en kram från mig om han(Anders Bhemer) lyckades på då iväg allt på en gång.
Mest för att vi verkligen behövde alkohol, mycket på fat.

Nu tänker jag sova.
Imorgon bitti kommer jag "lifta" med pojkarnas pappa.
Jag behöver komma hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0