Läxor

Har lärt mig mycket ikväll på bara att lyssna på andra.
Det finns speciella människor i Uppsala, trodde dem bara höll till i Tierp.
Men dem verkar ha förökat sig eller något...

Imorgon är det 2 små möte innan jag jobbar igen.
Har egentligen sovmorgon, men med nya jobbet så måste man bita i det sura äpplet och bara köra på.

Ska införskaffa nya byxor och nya skor imorgon, då jag fortfarande inte har kommit hem till Tierp så behöver jag något annat att sätta på mig.
Det känns som att byxorna kommer gå sönder om ett par dagar om jag inte tar det lugnt.
Jag har gått ner något kilo i vikt sen öppning det vet jag, vet inte ens om jag vill veta exakta siffror.
Har inte bestämt mig för om det är positivt eller inte än :)

Nu säger jag godnatt.
Ska vara på jobbet halv 9. Så det gäller att skärpa sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0