Läxförhör?!

Ja, nu är det tåget hemåt som gäller.
Skulle vilja sova direkt, men jag ska droppa förbi Brorsans och plocka upp lite grejor till David.
Sen tänker jag gå hem och sova :)

Idag har jag plockat upp bra mycket whisky och öl :)
Putsas massa tavlor, stolar, bord, väggar, lampor och annat krimskrams.
Imorgon blir det mycket plock av sprit och matvaror tror jag, eller var det onsdag?
Jag har blivit lite förvirrad och jag hoppas det har löst sig lite grann tills på torsdag :)
Jag sitter hela dagarna med listorna och kikar och pluggar.
Skulle behöva ha ett läxförhör på onsdag kväll.
Men får se om jag hinner.

Nu vill jag vara hemma!!
Behöver lite sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0