Last day!!

Som jag skrev i förra inlägget, jag mådde verkligen inge bra idag.

Det blev jobb till 23 på kvällen och sen så studsade jag ut ur personalrummet av lycka :D
Efter 2,5 års slit så har jag nu slutat på brorsans :)
Det var väldigt händelserika år, så mycket skit och bra grejor som har hänt mig så är jag väldigt glad att jag har hittat en så underbar vän i David :)

Jag och Knutte körde all-in hela kvällen :)
Det blev en hink med öl och sen så bjöd en tjej som Robin träffade förr på champagne.
Även lite shots på detta :)
Jag hade tänkt dricka mer än alla andra mest för att jag verkligen skulle "fucka ur" :D haha.
Tyvärr så höll jag en bra nivå hela natten igenom.
På morgonsidan efter 6, då började det hända grejor :) haha.

Natten slutade med att David höll på somna, så han stack vid 6 tiden.
Sen så körde jag, Knutte, Robin, Sebbe och Krille.
Lite innan 8 så gav vi upp, jag och Knutte dansade hela vägen hem till mig för lite toast :)
Vi dansade även utanför ICA, då vi upptäckte att dem hade musik igång.

Sen så hade jag visst slocknat i sängen med telefonen i handen.
Jag skulle visst sätta ett larm så jag vaknade i tid :) hehe.
Knasigare saker har hänt.
Vi hade planerat att käka mat vid 2 tiden.
Det blev bara jag, Knutte och Jesper.
Men det var kul :)

En underbar och sjuk kväll som avslutning :)

Resten av dagen så har jag mest försökt hållit igång så jag ska få sova ordentligt inatt :)
Varit hos mormor och morfar och myst och låtit dem skratta gott åt min huvudvärk och bakfylla ;)

Sen så blev det lite "shopping" på ICA med Sandra och hon ville självklart ha pizza så det var bara att gå tillbaka till Brorsans :)

Sen så har vi myst framför teven med massa filmer och gråt.
Hatar drama filmer, men det var okej bara för att jag mår/mådde pyton.

Nu ska jag sova så jag orkar med en hel dag i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0