Hatar att vara tjej

Jag hatar att vara tjej just nu.
Menssmärtor suger!!
Förhoppningsvis så är det här över innan helgen och det har lugnat ner sig tills på torsdag.
Jag skulle vilja vara fri från smärtor då.
Ska få vara med på en pub i Stockholm, en riktigt fin och bra pub :)
Queens Head, ägs av "Åbro" familjen.
Ska bli så kul att få se hur en pub sköts och samtidigt så är det riktigt nervöst :)

Imorgon så ska jag till stan igen och hitta på lite skoj samt kika mera på puben och allt som har kommit in :)
Är lite nojig på att allt inte kommer vara på plats inför öppningen.
Men det ska jag gå igenom, minst 20-30 gånger innan jag vågar slappna av.

Nu måste jag slappna av och sova lite grann.
Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0