Dags igen

God morgon :)
Tessan börjar vänja sig sakta men säkert att kliva upp tidigt.
Det är inte kul, men det funkar.
Idag hoppas jag att ALL öl kommer, jag vill verkligen att allt är klart.
Sen är det massa små grejor som ska fixas.
Det känns som att jag kommer få springa en hel del idag.
Men det är lugnt, så länge allt blir klart :)

Ska börja läsa min nya bok, The Dwarves av Markus Heitz.
Den är på engelska så jag kan bara bli bättre på engelska efter detta :)
Jag har 2 i personalen som snackar engelska, ena från Irland och den andra är från England.
Sen så pratar man engelska med snickaren Jan också, han som har byggt hela puben.

Idag tänkte jag ta lite bilder, men det blir bara lite smygbilder. Tänker inte avslöja allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0