100 gånger bättre.

En timme tidigare i säng.
Helt underbart :)
Känns som den gamla goda tiden då man jobbade i lilla Tierp.
Jag har fan inte varit hemma sen i torsdags morse då jag åkte till stan för smygpremiären.
Tyvärr har jag fan knappt haft tiden att tänka på mig själv längre.
Det är jobbet konstant i huvudet.
Jag kommer bli lika sjuk i huvudet som alla andra arbetsnarkomaner snart ;) hehe.

Jag känner mig väldigt stolt och nöjd med min insats idag.
Idag gick hundra gånger bättre, jag hade tiden att vara social mot gästerna och faktiskt få lite kontakt med dem.

Jag ska fortsätta plugga som fan på öl, börjar lära mig mer och mer om dem och vad som är bättre och vad som folk gillar egentligen.
Skriva listan på vårt enorma inköp från Åbro och sen alla andra då :)

Jag måste sätta mig och gå igenom allt imorgon.
Ali snackade om att släppa mig tidigare, men det blir då att fixa allt på beställningarna, hemsidan,mailen och lite andra pappers grejor.

Nu säger jag godnatt fast jag är uppe i varv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0