Spontan tillställning ;)

Ojdå säger jag.

Har ju jobbat hela helgen med en riktigt taggade Mossi.
Igår bestämde han sig för att vi åker till Gävle efter jobbet och spelar biljard och dricker lite öl.
Det blev Sanna, jag, Mossi, Serdar och Hassan.
Fick lite lektion av Hassan hur man spelar biljard :)
Gick åt helvete ändå :)

Efter någon timme eller så bestämde vi oss för att fortsätta vidare till en krog.
Var hem till Sanna först så jag fick fixa till mig lite grann :)
Sen så gick vi ut, det blev bara Sanna, Mossi och jag.
Men vi träffade på en bekant från Tierp som vi festade med, det blev riktigt livligt :)

Vi körde efterfest hemma här i Tierp hos Mossi först och gick sen vidare hem till mig.
2st slocknade på min soffan vid 6 tiden och vi andra däckade vid 8tiden :) haha.

Upp igen vid 10 tiden då, Mossi skulle jobba och så skulle han(den bekanta) också iväg och jobba.
Men killarna försov sig :) haha.

Sanna och jag rörde på oss och gick och käkade pizza vid 12tiden.
Efter en 4,5-5 timmars tupplur så har vi äntligen vaknat till liv igen :) haha.

Men det har varit kul, det är inte ofta det blir såna där spontana grejor :)

Nu har jag varit duktig och bloggat, nu tänker jag slöa resten av dagen :)
Men en stor jäkla hög med disk och massa städande :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0