Produktivt

Japp, så var den lördagen slut :)

Idag har jag har myst med Knutte och hållit henne sällskap då hon är fyllechaffis inatt åt pojkarna.
Sen så har det även blivit pizza och soffmys med filmen 27 dresses.
Älskar kärleksfilmer!!

Imorgon blir det städning och sen så tänker jag sticka till Uppsala en sväng för en kopp te och tjatter :)

Men nu ger jag upp för idag och sover istället, jag behöver sömnen plus det skulle vara UNDERBART att få sova ut en dag iaf :)

Jag har kommit fram till att jag inte kommer fixa att vara arbetslös iaf :)
Jag gillar att göra något produktivt om dagarna, man mår så mycket bättre när man har gjort något vettigt med dagen :)

God natt allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0