På g tillbaka

Nu är man på väg tillbaka hem.
Jag är extremt mätt och känner mig lite piggare.
Miljöombyte är den bästa medicinen mot depp-Tierp.
Har suttit på café 018 i någon timme och tjattrat med Ali, lyckades äta en kycklingwraps, det var gott.
Men min aptit är låg nu.

Sen så åkte vi hem till brödernas syrra och hennes familj, där kan man inte säga nej till mat och sådant hur mycket som helst.
Så jag åt kyckling med ris och sallad.
Så jag behöver inte äta någonting mera idag :)
Fikat var jag tvungen att säga nej till då jag inte lyckades få ner något mera.
Det var mysigt även om jag inte fattade någonting när dem pratade på persiska :)

Nu tänkte jag masa mitt feta arsle till mormor och mysa med henne :)

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra med morgondagen.
Det är en dyster dag och känner mig aldrig på humör något då.
Ska hälsa på farfar på kyrkogården sen så tänker jag ta en riktig slapp dag med min soffa.

Jag är nöjd med dagen, lite lugn och ro är något jag VERKLIGEN uppskattar.
Jag är nog lite för gammal ibland, jag behöver andas och ta igen förlorade timmar i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0