Natti Natti

Ja, det är dags att sova strax.
Jag ligger till sängs, men det tar ju en stund innan jag slappnar av iaf :)

Jag var över till mormor och tittade på Bingolotto med henne och tvingade missen att mysa med mig ;) haha.
Sen så tog jag en liten avstickare till mamma för att hämta upp min DVD-spelare som Erik har bytt ut.
Var även där ett tag och tjattrade en massa.
Sen så har jag spenderat min kväll framför teven med deckare och knasiga filmer :)
Lyckades även smälla i mig lite jordgubbar och lite popcorn, jag som inte orkade något mera ;) haha.

Jag tänker ta sovmorgon imorgon, så länge som världen tillåter det iaf.
Sen ska jag fixa lite blommor till minneslunden och ett ljus kanske.

Sen så tänker jag faktiskt vara hemma och deppa i min ensamhet.

Nu säger jag godnatt iaf och jag hoppas alla får en god natts sömn så dem orkar med morgondagens arbete.
Jag är ledig och kommer gotta mig i att folk har oturen och måste jobba på måndagar ;) hehe.

Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0