Muppar!!

God kväll allihopa.
Idag så har man jobbat lite grann, allt var bra och kul tills sista 20 minuterna.
Dryga Tierpare!!!
Vi säger att vi stänger 22, men då kommer vi och äter(21.40), vi kommer om en kvart.
Glöm och dröm!!!
Man kommer tidigare om man vill äta och dricka.
Det tog ungefär 5 minuter för dem att fatta att dem fick ta med sig maten om dem skulle äta något.
Allt jag skulle fixa på de där 10 minuter ägnandes åt tjattret och betalning.
Är det svårt att förstå svenska även för svenskar?!?!

Usch, vad jag hatar dumma människor och Tierpare som tror bara för att dem känner oss så kan dem få som dem vill.
Jag tolerera inte sådant strul så jag fräser till.

Nu ska jag njuta av min musik och sen tänker jag sova, måste tidigare till jobbet för att hinna städa klart innan öppning.
Muppar!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hör att någon saknar sin choklad ;)

2013-04-11 @ 15:14:02
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0