Lite oväntat, men ändå väntat

Det där med tidig kväll och fredagsmys gick åt skogen :)
Gick till jobbet och skulle hälsa på dem lite grann, efter att jag hade har varit hos mormor och myst.
Det slutade med att jag stannade kvar till efter stängning och jobbade lite grann :)

Sen så blev det en massa sallads-ätande hos mig under natten, då Mossi lånar min soffa och Sanna delade säng med mig :)
Det var fullt hus/lägenhet hos mig inatt IGEN ;) haha.
Det är ju lugnt, förutom att jag är pigg nu och kan tyvärr inte göra så mycket då det finns folk som fortfarande sover :)

Men ska hänga lite tvätt och städa lite och sen så ska jag vandra iväg till gymmet för lite motion :)
Sen blir det mys med Dessie på en långpromenad :)

Sen så ska jag försöka med att titta på film ikväll och bara mysa hemma :)
Får se hur jag lyckas med det.

Ska försöka somna om en stund innan det är dags att göra lite nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0