Ingen rush

Japp, nu säger jag strax god natt :)
Drack en öl efter jobbet och det känns som att jag har druckit minst 3-4 öl.
"Nejdå, man är inte lättpåverkad efter ett 10-timmars pass ;) haha."

Imorgon ska jag se om jag orkar ta mig till gymmet innan jobbet, annars så får det bara bli lite städning här hemma.
Behöver dammsuga och jag MÅSTE skura golvet denna gång, det är fläckigt i hallen ;) haha.
Sen så kanske man ska städa på balkongen så den blir användbar någon gång :)

Det har varit full fart hela dagen, det har inte varit någon riktig rush, men det har alltid funnits minst 3-4 bord så man har fått jobba ordentligt :)

Nu tänker jag sussa och jag HOPPAS på att få somna på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0