Hämnd

Hej.
Ligger hemma och myser i soffan, ska till Gävle om ett tag för lite mys med Sanna och annat skoj :)

Har jobbat några timmar idag, skippade gymmet idag igen.
Jag får helt enkelt köra hårt resten av veckan, men jag känner mig inte alls motiverad och pigg på att träna just nu.
Men jag hoppas det blir bättre.

Har legat och tittat på film, Boondock Saints 2, älskar dem båda filmerna!!!
Jag själv blir så taggad och glad efter dem filmerna :)
Men alla filmer som har lite hämnd i sig gör att jag tänder till, jag har aldrig trott att jag skulle bli en av dem som söker hämnd.
Men det gör jag, vem skulle inte göra det i min sits?!

Nej, nu ska jag fixa lite grann innan tåget går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0