En bra helg

Japp, gårdagen var ganska så udda men ändå sig lik i vissa avseenden.
Tog det lugnt först, skulle ha gått till gymmet för lite motion.
Men hyresvärden kom över och satte upp en fläkt, så jag bestämde mig för att stanna kvar hemma tills han var klar.
Så jag missade gymmet, visst jag kunde ha gått dit för 40 minuters träning, men nej, jag vill verkligen ha tid(ca 2timmar) att träna så mycket som jag orkar.

Sen så blev det att jag hoppade in och jobbade några timmar då dem hade bokning på 20 personer.
Vid halv 9 så gav jag upp och gick hem till min soffa :)
Dessie kom över för lite mys framför filmen Thor och vin :)

Sen gick vi över till jobbet för att hälsa på dem lite grann.
Var sen hem till mig för att fortsätta med Marvel filmer, denna gång The Avengers :)
Jag somnade ifrån filmen, då bestämde sig Dessie för att gå hem och sova istället.
Jag är inte så bra sällskap när jag är trött :) hehe.

Men idag så har jag bara slöat, ska till gymmet om så där en timme eller så.
Sanna ska bara ta sig från Söderfors först :)
Sen så blir det middag hos mormor och morfar vid 4, jag känner att det är en bra helg.
Lite trött, men ändå så är det bra :)

Skulle behöva dammsuga lägenheten, men jag orkar inte just nu.
Kanske senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0