Döende

Jag är bara halvt som halvt vaken just nu, men jag har varit duktig och dammsugit lägenheten och tvättat en maskin tvätt på det.
Men även 1 timme på gymmet har man orkat med :)
Det tog lång tid att komma igång idag, är fortfarande seg och slö.
Imorgon bör jag ha återhämtat mig tillräckligt :) hehe.
Såna där fylleslag är inte min grej, jag är ju helt jäkla slutkörd.
Imorgon gäller det att träna extra hårt, måste få upp flåset ordentligt så jag orkar med att börja jogga igen :)
Nu när snön nästan är helt borta så kan man bege sig ut.

Igår så blev det mys med Sanna efter promenaden, lite grönsaker och dipp och lite popcorn.
Tyvärr så höll jag inte igång länge, jag däckade så fint :) haha.

Har inte så mycket att skriva om, men har börjat fått en massa sms från flera ex och gamla strul.
Det känns lite konstigt.
Det finns ju en anledning till att man inte träffas längre, varför försöka få upp kontakten igen?
Men killar är ju lika konstiga som tjejer så det är bara att ha tålamod och skippa allt och alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0