Deal

Ja, nu har Sanna och jag gjort en deal med varandra.
Vi har några mål som vi måste hålla och efterfölja fram till den sista maj(31/5).
Annars så ska jag ge min dricks till henne från hel veckas jobb, då jag pressar 6 dagar.
Och hon ska ge mig 400kr om hon misslyckas.
Ingen av oss vill bli av med pengar på att fuska med någonting, så det kommer hålla oss motiverade till att INTE fuska.

Jag ska knäppa kort på listan imorgon så ni också får se.

Jag ligger nu till sängs, ska upp ganska så tidigt för att hinna handla lite grann och gymma innan jag beger mig in till Uppsala.

Idag så har det varit ganska så dött på jobbet, hade hoppats på mycket folk och det började bra, men sen hände inte ett jäkla skit.

Jag var fortfarande döende efter söndagens bravader tidigare idag, jag sov på soffan i nästan 2 timmar innan jag lyckades vakna till liv.
Nu känns det bättre faktiskt, så imorgon ska jag slita arslet av mig på gymmet :D
Jag ska pressa halvt som halvt sönder mina magmuskler, jag får nästan aldrig träningsvärk längre, så jag måste pressa mig mera.
Så jag ska försöka vara på gymmet redan vid 9 så jag hinner köra ett tungt pass :)
Det är tur att jag har lätt för att träna när väl jag har börjat :)

Godnatt allihop och njuta av våren som är på g :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0