Dags för sängen, ENSAM!!

Glömde bort att fixa ordning listan på målen idag, så jag kunde ge er en bild.
Men jag får fixa det imorgon kväll istället.

Idag så har man varit i stan och sen jobbat i några timmar, har haft det riktigt slött på jobbet.
Jag ville gärna ha något ordentligt att göra, men det blir aldrig som jag önskar mig ;)

Imorgon kör jag ett 6 timmars pass sen går jag direkt till gymmet för att verkligen pressa skiten ut mig :)
Sen ska jag nog vandra över till mormor och morfar med skafferi-påsen :D

Jag har ju tyvärr grejorna nu i helgen och det kommer göra att jag klättrar på väggarna utan godis och annat smått och gott.
Så jag har bestämt mig för att träna arslet av mig istället :) haha.

Vad ska jag annars hitta på?
Jag får inte äta vad som helst och jag kan inte dricka alkohol, det enda som är någorlunda bra i alkoholväg är vin och det är verkligen inte min grej :)
Jag tycker om öl, och ska jag fuska så måste jag fan skippa kolhydrater i 3 dagar för att ha någorlunda rätt till en öl :) haha.
Vet inte riktigt om det är värt det :)

Nu ska jag sussa så jag orkar med morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0