Bitter

Japp, där försvann den dagen.
Vad gjorde jag för vettigt?
Borstade tänderna och jobbade och var trevlig mot gästerna.
Något annat kan man väl inte kräva heller ;) hehe.

Imorgon blir det att diska och sen tänker jag jobba, kanske ska vara lite duktig och tvätta lite grann innan jobbet.
Men jag orkar inte att vara produktiv, det finns så många bättre saker att göra.
Som att slöa på soffan tills jobbet kallar ;) haha

Jag MÅSTE skärpa mig, men samtidigt så är detta min svaga period.
Och dem som känner mig väl vet varför jag är konstig vid denna period.
Synd att ingen kommer ihåg något.

Nejdå, jag är inte bitter...

God natt.
Bilden får mig att le iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0