Baksmälla

Ja, men hej.
Jag är äntligen vid liv igen.
Följde med Mossi och Serdar till Gävle igår, var på Interpool och spelade minigolf och dart.
Dart gick åt skogen, men på minigolfen så spöade jag Mossi :) hehe.

Sen blev det en jäkla mycket dricka :S
Jag har haft sån förskräcklig baksmälla idag att jag inte ens har orkat flytta mig från soffan sen 11 imorse.
Jag har fixat lite mat och så, men sen så har jag mest legat här och druckit vatten och tyckt synd om mig själv.

Jag hoppas att det är med "söndags-festandet" inte håller i sig för jag kommer inte fixa såna här baksmällor hur länge som helst.

Jag har läst ut en bok idag och snart är ännu en bok utläst, men jag funderar om jag ska göra mig ordning för sängen istället.
Skulle behöva en promenad, men jag är tyvärr fortfarande rädd för mörkret.
Då jag håller mig inne istället.

Imorgon så blir det gymmet och lite städning utav lägenheten :)
Och jag behöver nog tvätta lite grann också.
Funderar om jag ska ge mig på fönstren imorgon, dem behöver verkligen putsas.
Måste först köpa en skrapa bara :)

Jag ska nog fixa mig för sängen så jag kommer upp i en bra tid imorgon :)

Natti Natti gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0