Back in business.

Ja, men hej på er.
Tyvärr har appen för blogg.se varit "ur funktion" ett tag så det har inte gått så bra att göra inlägg.

Men nu allt tillbaka och jag hoppas den funkar som vanligt :)

Helgen har varit bra, jag har dansat och sjungit en hel del under arbetspassen :)

Igår(måndag), så var jag med Sanna och vi körde en hel dag i hennes bil :)
Vi var iväg till Thuns och sen blev det middag på brorsans och en biltvätt, sen även en tur till Fagerviken för att hälsa på hennes farmor.
Vi avslutade vår roadtrip med ett besök hos familjen Jakobsson.

Idag har jag handlat, slöat och sen jobbat.
Jag har däremot spenderat mycket tid framför teven nu efter jobbet.
Riktigt dåligt, men jag är så van att fasta där.
När jag väl börjat titta på teve så börjar jag titta på ALLA program och jag kan på så vis sitta kvar hela natten om jag inte har lärt mig att ta i med hårdhandskarna ;) hehe.

Imorgon blir jobb på kvällskvisten och innan dess så vet jag inte.
Men jag hoppas på fint väder så jag kan fortsätta med balkongen :)

Äsch, nu säger jag godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0