2 fucking timmar!!

Jag skulle ha gått till gymmet på morgonen, men där fick jag för att jag kände mig lite väl hemmastadd i sängen :)

Har jobbat lite grann idag, det var inte mycket att skryta med, hade lite över 60 lunch, ett normalt antal om man kikar på genomsnittet.

Började städa utomhus, men kom inte så långt tyvärr.
Gick sen hem för att hämta väskan och sen gå till gymmet.
Hade jag inte pratat med Sanna i telefonen så hade jag säkert skippat gymmet.
Kände mig inte alls motiverad att gå dit idag.
Men väl där så höll jag igång, jag gick sammanlagt 45 minuter på löpbandet cyklade 10, och sen körde jag massa styrka.
När jag väl avslutade och satsade på duschen så hade det gått 2 timmar :)
Jag är nöjd som fan och glad att jag hade Sanna i telefonen, för annars hade jag slöat bara.

Imorgon är det också gymmet som gäller, kanske inte 2 timmar. Men så länge som jag orkar :)
Sen tänkte jag mysa med mormor och morfar, jag kan ju inte gå ut och slå klackarna i taket.
Jag måste sköta mig nu :)

Nu ska jag sussa iaf, jag är SÅ extremt trött nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0