Tur

Hemma igen och jag känner mig ännu eländigare...
Jag är ingen duktig laktosintolerant person, jag äter nästan mer mjölk produkter än förr och vad som är bra för min mage.
Jag ska kanske börja med att äta såna där tabletter igen, men kostnaden är inte det roligaste...
Eller så går jag väl till läkaren, det kanske är något mera som jag inte tål...

Bitter är bara förnamnet...

Nu tänker jag ge upp för idag och krypa i säng, förhoppningsvis så kommer jag på något jag kan skriva om i mitt sista inlägg sen innan klockan slår 12 :)

Att ha pressen att skriva 10 inlägg är tung, vad fan ska man skriva om?
Jag går igenom hela huvudet(som inte funkar) på idéer och det blir en massa trams bara.

Tur att jag bara har ett inlägg kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0