Tungt men bra

Jag är äntligen vid liv igen.
Det tog lite tid idag, 3 glas fruktsoppa, en barn pizza och ett litet glas fanta :)
Plus lite värktabletter :)

Nu ska jag vila en stund innan det blir bio med morbror, ska se nya Hamilton.
Första svenska filmen som jag faktiskt inte skäms utav att titta på :)
Så jag kan börjar följa dem ;)

Men gårdagen var lyckad iaf, blev lite mycket dricka kanske.
Det roliga var att jag inte kände den där krypande känslan av att bli berusad som man brukar känna(iaf jag), det kan bero på att Sannas för-drinkar var precis lagom starka :)
Men när jag skulle hem så upptäcker jag att jag var rätt så jäkla berusad ändå :) haha.
Huvudvärken imorse var ännu ett bevis på att det blev lite mycket.
Men hade kul, även om gamla ragg var något dryga.
Fick nästan allvarligt "pissa" på honom för att få honom att fatta att jag hatar attityden han hade och har gentemot mig.
Arrogant och tror att han är något, det gör att jag bara blir bitchig och rent utav aggressiv.
Får se hur sur han är på mig sen, men samtidigt så vill jag verkligen inte ha något med någon.
Jag är nöjd att vara själv :)
Kanske tungt ibland men jag är ändå nöjd i slutändan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0