Tillbaka hemma

Nu är man tillbaka hemma :)

Med tanke på att kvällens äventyr var en överraskning för Mossi/David så kunde jag inte ens skriva att jag skulle till stan.
Totalt mörklagt var det ;) haha.

Men en skön och underbar kväll för lilla gubben som nu är hela 25 år, halvvägs till 50 ;) hehe.

Har ätit smått ihjäl mig själv där borta och det hjälpte inte när jag även försökte trycka i mig en tårtbit också!!

Jag hade så ont i magen, att när jag skrattade i bilen på vägen hem(pga. Lindas körning) så fick jag håll i sidan först sen fick jag en sådan kramp varje gång jag rörde mig lite grann :) haha.
Sen klagade jag lite grann på vägen hem också att jag var kissnödig :)
Min kväll var härlig på den fronten ;)

Mossi present från oss tjejer är ett fallskrämshopp :)
På fredag, tidig eftermiddag så kommer han få sig en riktigt "skrämmande" upplevelse :) hehe.
Stackarn är ju höjdrädd ;) hehe.

Skadeglädje är den sanna glädjen! :D

Nu ska jag sova för imorgon så blir det att jobba några timmar sen så är jag LEDIG!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0