Tålamod eftersöks

Jag är "inte" uttråkad eller har dålig fantasi...
Har kladdat på 2 tavlor och jag vet fan vad jag har gjort.
Bara massa färger och inget vettigt...
Jag har tappat inspirationen som jag hade förut, vart är den?

När det gäller att göra om grejor så funkar allt så bra så. Men så fort jag ska kladda tavla igen så går det bara åt pipsvängen... Positiv Tessan!!!

Jag vill ha inspiration!! Hjälp mig någon!!

Vid sådan här tillfällen så brukade jag röka förr, men vad ska jag göra nu???

Sen måste jag införskaffa massa grå färg :)
Så måla en riktigt stor "tavla" i veckan, ska blir ett slags porträtt av Grabben :)
Kan bli kul :)
Men massa färg och tålamod eftersöks!

Nej, en promenad ner på lilla Tierps Köping, kanske kommer fram till något vettigt då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0