Större

Känner mig lite lugnare nu, skulle behövt en lång promenad, men jag är ju som sagt lite feg gällande mörkret :)

Idag upptäckte nog Linda hur tokig jag är, speciellt när det gäller mina rädslor ;) haha

Imorgon är det lunchdejt med tjejerna vid 13 som gäller, för sen åker vi och tittar på och är ett slags moraliskt stöd för Mossi som ska hoppa fallskärm imorgon :)

Innan lunchdejten så ska jag hjälpa mormor med en liten grej :)

Men mot kvällen så blir det fest för Sanna :)
Har sett fram emot detta länge nu, hoppas det blir en riktigt bra fest.
Visst vi ska ut på krogen i Gävle, tyvärr är det inte riktigt min grej, det där med nattklubbar, men jag kan nog ordna det till min fördel :) hoppas på det iaf :)

Nu säger jag god natt från mitt lilla krypin, där jag önskar att jag hade en STÖRRE säng :D
Drömmar får man allt ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0