STOR ord

Usch, jag är så EXTREMT mätt samtidigt som jag är VÄLDIGT berusad... ingen bra kombo så här på en tisdag.
Speciellt inte när en huvudvärk har varit krypande hela dagen och NU bryter ut...hmm.

Imorgon så tänker jag umgås med mormor och städa(om jag hinner), sen så ska min dag vara lugn :)
Förhoppningsvis...

Fick Maggan att sällskapa mig på jobbet när syrran inte skulle/kunde dricka lika mycket som en själv.
Det är ju enda dagen jag kan festa till så varför inte, men nu får det vara nog.

Ska spara undan allt inför långsemestern i februari, sköt på mellandags-resan som jag hade tänkt ta :)
Förhoppningsvis så klarar mamma av resan till Thailand så vi kan njuta av en välbehövlig semester i 2 veckor :)

Så jag kan meddela alla redan nu, jag kommer vara ÄNNU tråkigare nu framöver, så jag har råd med en riktigt underbar semester :)

Nu tänker jag ta en halv värktablett och "natta" mormor och sen så sussar jag själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0