Stjärnhimlen

Hemma igen, och jag ÄLSKAR verkligen min säng :)
Det värsta är att jag inte har bytt om för kvällen än så jag måste kliva upp snart...inte kul.

Imorgon så ska man upp och studsa tidigt redan vid 10...inte kul.

Idag har det var ett ganska så fin dag, har haft riktigt mycket med folk ett tag och kvällen/natten var så där lagom mycket, hann bli klar med städningen innan 2 :)
Det bästa som finns då man jobbar långa pass :)

Men nu är det bestämt att jag stannar på jobbet till nyår iaf, för att göra Linda, Ali och Mossi glada ;) haha.
Nejdå, jag älskar mitt jobb och vissa dagar så är det åt helvete, men man överlever och ändrar sig :)
Men så nu blir jag kvar iaf :)
Så vissa gäster kan andas ut ;)

Nej, nu slår jag igen det här och sover istället :)

p.s. Om ni inte kan sova så titta på stjärnorna på himlen, de lyser riktigt vackert inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0