Speciellt

Nu är jag vaken :)
Legat och dragit mig sen 9, bara slumrat till och myst under duntäcket :)
En helt underbar måndag enligt mig :D

Ska väl äta lite frukost och sen duscha och fixa lite kläder :)
Tvätta är alltid något jag måste göra så fort jag är ledig minst en dag.
Men jag är så glad att jag är ledig SÅ länge denna gång :D

Ska besöka Linda på jobbet vid halv 2 tiden, jag lovar man är inte konstig då man går till jobbet fast man är ledig :)
Men saken är att man umgås ju så mycket när man jobba och tillslut så blir det som ett slags andra hem, speciellt efter en helg då man jobbar från morgon till kväll där :)
Sen umgås vi utanför jobbet så när någon av de andra jobbar så går man dit för att träffa dem :)

Ja, jag älskar mitt jobb och jag hatar det ;)
Det är väl mest dryga människor som gör att man kan hata sitt jobb ibland. Men lär sig efter ett tag och slå dövöra till och låta aggressionerna gå ut där bakom :) haha.

Restauranglivet är väldigt speciellt :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste ju säga att det är en jävla tur att du har mig:)

2012-09-03 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0