Satsa

Mina sista timmar som fri från ansvar har jag spenderat med sista delen av en bokserie.
Sen har jag drömt om bättre tider och jag börjar mer och mer fundera på hur jag ska göra med mitt dilemma...
Alltså flytta eller stanna...

Idag så ska min lillebror testa på att jobba hos oss, förhoppningsvis så överlever han kvällen.
Måndagar brukar vara lugna, men mina stamgäster är väl kvar så jag kanske får visa honom lite hur det går till :)

Jag jobbar ikväll och sen så kör jag ett lunchpass imorgon sen så är jag ledig igen, till fredag efter lunch :)
Sen är det 3 veckors jobb innan nästa långledighet.

Ska väl göra ordning mig lite grann och äta något innan jobbet kallar, eller ska man satsa på en tupplur innan det är dags?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0