Så god natt!!

Det blev lite panik där vid halv 12, Mossi ringer och frågar om jag kan hoppa in och hjälpa dem för han skulle inte hinna komma till Tierp på en 1-1,5 timme.
Jag som hade planerat en lång och härlig dusch och göra ordning mig i lugn och ro...haha :)
Vid halv 2 så stack jag hem och duschade en snabbis och sminkade mig, sen stack jag en snabbis till Kina för lite take away :)
Dagen har varit i full rusning hela tiden, lunchen var packade och det slutade inte komma folk heller, vi hade folk hela tiden.
Även nu på kvällen så gick det åt en bra stor mängd alkohol och det var inte så lite att städa.

Men nu tänker jag sova för imorgon så börjar jag tidigare pga en bokning på minst 15 personer vid halv 1 tiden.

Så god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0