Ny

Har börjat läsa en ny bok, denna gång handlar den inte om vampyrer eller något övernaturligt.
Ibland så får jag en stark lust till att läsa om starka och självständiga kvinnor som lyckas med att både ha en karriär och ett fungerande förhållande.
Men det som gör att jag älskar de böckerna är att det inte är en dans på rosor utan de får slita för att komma någon vart.
Det ger en mer realistisk syn på det hela.

Sheila O'Flanagan är en författare som lyckas beskriva den kämpande kvinnan och för det mesta så utspelar sig det hela i Irland(har inte läst alla än).
Och jag är smått förälskad i Irland, förhoppningsvis så kan jag resa dit innan mitt liv är över ;)

6:e


Kommentarer
Postat av: Kul

Fyra inlägg på två timmar:)

2012-09-27 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0