Morning

God morgon, idag gäller det gott folk :)

Mossi hoppar ut från ett flygplan och jag håller tummarna för att han inte bangar :)
Han kommer ju aldrig glömma upplevelsen om han gör det :)

Sen så blir det fest för Sanna, hon vill inte riktigt ha en present.
Hon tyckte att jag skulle ta med mig tequila och dansskorna :)
Vet inte riktigt om det är en godkänd present, för jag blir så extremt full på tequila ;) haha.
Men jag ska genomföra det, bara inte för mycket tequila :)

Får se hur länge jag blir kvar i stan, det sista tåget går hem 23 annars får jag vänta till 3.40 för nästa.
Så jag får se hur det blir :)

Nu är det frukost och duschen som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0