Måleri

Nu har man målat hela 2 julklappar klart :)
Eller jag har gjort om grejorna rejält ;)
Sista delen av syrrans julklapp är kvar, sen är det klart.
Bara torka och sen så ska man paketera dem :)

Men jag vill kladda mera ;)
Igår kväll var jag EXTREMT nära på att börja måla min sovrumsdörr ;)
Hade det inte varit en hyreslägenhet så hade jag gjort de :)
Men jag får nöja mig med allt annat som jag kan kladda på :D

Det som här mig extra glad är ju alla penslar och färger jag får av mina syskon varje jul och födelsedag :)
Så mitt förråd på färger tar inte slut så lätt.
Kanske efter dagens ;) haha.

Jag kan tyvärr inte lägga ut några bilder för det förstör jag det hela :)
Men jag knäpper kort och spar dem till jul :)
Så får ni se allt då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0