Lite

Jobbat lite grann :)
Imorgon så börjar man tidigt :S
Men sen så är jag ledig tills på tisdag, då jag kör ett litet pass på 6 timmar :)
Sen har älskade TT ledigt enda till måndag nästa vecka :D
Vad ska lilla jag hitta på? :)
Torsdag så ska jag fortsätta med tatueringen, fast denna gång så ska jag göra det i Stockholm, där de har sin andra studio :)
Måste kika lite grann på den också :)
På fredag så är det födelsedagsfest för Sanna som fyller år, blir party i Gävle :)
Sen så dagen efter blir det frukost med gänget :

Sen har jag inga andra planer precis, njuta av ledigheten och storstäda något här hemma?! ;) haha.

Nu säger jag god natt, för mitt knä skriker och sen attackeras jag av missen som MÅSTE gosas för annars "dör" han.
Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0