Lillebror

Tre inlägg på 45 minuter, vet inte riktigt hur det här ska gå.
Jag som nu även har gjort mig redo för sängen, tagit cocilanan(måste få sova) och det var ungefär för 5 minuter sen och jag känner mig redan groggy.
Smart Tessan!!

Känner mig lite lycklig ikväll, har lyckats smittat ner hela 4 personer i min omgivning :D
Efter helgen så har jag kanske lyckats med några till ;) hehe.

Sen så fick jag riktigt allvarliga hotelser utav Peter nyligen, röker jag en enda cigarett så slutar han prata med mig för evigt.
Det känns konstigt att få sådana tillsägelser...men det kanske behövs... Vem vet?!

Imorgon är det jobb som gäller med Linda, Mossi, Serdar och lillebror. Jag tänker inte säga Jens längre på jobbet, det är roligare om folk börjar kalla honom lillebror ;) haha.

8:e


Kommentarer
Postat av: David

Haha de låter bättre med lillebror

2012-09-28 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0