Lånat och rensat

Har ju fått låna lillebrors leksak, så nu har jag rensat hela min facebook sida på det mesta skräpet.
Bilder som jag inte vill ha kvar, sidor eller grupper jag var med i.
Sen gjorde jag en stor rensning på vänner som jag verkligen inte känner ett behov utav ha.
Är inte klar på långa vägar :)
Ska ta en paus nu och käka lite grann, det "lilla" jag har gjort har tagit 2 timmar... mycket skit :)
 
Har hittat många roliga bilder och sen en hel jäkla drös med helt onödiga foton, som jag antingen tog bort eller tog bort taggen på :)
Vad onödig man är ibland när man lägger ut bilder.
 
Jag känner ett starkt behov att fixa min dator nu :)
Ska spara på allt nu så jag har råd att lämna in den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0