Krasslig

Back Home.
Jag börjar bli riktigt förkyld...halsen är snustorr och jag känner mig riktigt hängig.
En värktablett och massa vätska och sen hoppas jag på att jag blir lite bättre tills imorgon.
Funderar om jag ska stänga fönstret inatt, det värsta är att jag kommer bli så extremt varm då... Jobbigt läge.

Är ledig mer än halva dagen imorgon, börjar 20 imorgon igen.
Ikväll/natt så fick jag en bra jäkla dricks av Marlene och Swee, sammanlagt 320 kronor. Måste väl påpeka att Marlene gav 200 utav dem ;)
Jag är nöjd om jag får någonting överhuvudtaget :)
Som en liten uppskattning för att man faktiskt sliter arslet av sig för en bra anledning.

Nu kryper jag nog ner i sängen med katten och försöker bli lite frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0